Can you see my face
In front of the screen?


Can you see my expression
in front of the screen?


Can you see my eyebrows locked each other tight?
Did I really laugh?
Can you see my eyes
behind the screen?


我想聽妳唱好心分手
我想聽你唱周杰倫系列
我想聽妳唱深信不疑
我想聽你唱紅蜻蜓


我想聽你說笑話
我想聽妳靠杯
我想聽你 跟我毒來毒往
我想看妳大口吃肉的樣子

Can you see me
in front of the screen?


那麼多的人只敢窩在網路裡面生存  慢慢都忘記電腦螢幕沒靈魂
科技的發達讓人的距離被拉開  再也拉不回來


李句點繼續句點。


arrow
arrow
    全站熱搜

    greenhell 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()